neděle 8. června 2014

Po dlouhé době...


Ne, že by se to podnikání s kokosovou vodou zvrhlo natolik, že bych posledního půl roku neměla vůbec čas psát. Spíš jsem musela počítač využívat nejvíce na pracovní věci, tak jsem toho měla až dost. Měla jsem blok psát blog. Ale snad se to již zlomilo. Chtěla bych do budoucna psát kratší pasáže častěji, tak uvidíme :-)

Naše podnikání propojujeme s péčí o úžasnou společenskou Žofinkou, které je už jeden rok:-) Pracovní schůzky s batoletem jsou docela vtipné, jsem ráda, že jsme natolik extravagantně vypadající pár, že když ještě na všechny pracovní setkání taháme malou dceru, je to jen zanedbatelný detail.

Líbí se mi, že například Vietnamci zde mají v obchodech svoje děti (I když je tam teda odchovávají na počítačích...:-D). U Indů jsou děti přítomné při práci jakbysmet. Mají to tak i naši známí Bangladéšané, co mají v Praze skvělou indickou restauraci (Cury House na Palmovce). Mají nyní asi dvouletou dcerku, která je od miminka v restauraci k vidění, nejen s rodiči, ale s kýmkoliv z personálu, většinou ji nějaký “strejda” na baru drží v náručí:-) To je myslím, v české restauraci nemyslitelné. To jsou takové chvíle připomínající mi Indii...

Doteď jsme neměli auto a rozváželi naši kokosovou vodu kočárkem (skvělý pérovací kočárek z druhé ruky za 500Kč jménem Patron (česká výroba) uveze až 150 lahví kokosové vody!!!). Na farmářské trhy, kde prodáváme, jsme občas také vyráželi jen s kočárkem a pak kočárek proměnili v celý přeplněný stánek. Kdo to na vlastní oči neviděl, neuvěří! :-))) Na výlety jsme vyrazili s kočárkem a spali pod stanem. Na zádech jsem nosila Žofinku, žádné batohy, vše se vejde do kočáru. Občas jsem ji teda namáčkla do kočárku mezi věci:-) Všude jsme jezdili MHD a mimo Prahu romatickými vlaky. Vždy pohoda, seznámení se s novými lidmi a dobrodružství. Prostě kočárek je skvělá věc!:-D

Nyní už začínáme trošku bábovkovatět, protože jsme pořídili auto. Takového skoro veterána. Zázračně jsem se rozjezdila. Řidičák jsem udělala před deseti lety až na třetí pokus a nikdy jsem sama nejezdila. Jen jednou jsem se odvážila vlézt do auta sama a hned mě radši chytili policajti...Naprosto jsem řízení nechápala!

Nyní jsem zjistila, že hlavní chyba byla ve strachu, který mi bránil při řízení myslet a vyhodnotit situaci na silnici a obraz v zrcátcích. Takže se nenechat semlít strachem a pomalu na to CHTÍT přijít. A ono to jde:-)


Jo a asi se budeme stěhovat z Prahy. A pro bábovky to moc nebude...

Žádné komentáře:

Okomentovat